dinsdag 10 januari 2012

Advertenties

Ik heb er wel eens aan gedacht om in zee te gaan met G**gle's advertentie-diensten. Via deze dienst krijg ik reclame's op mijn blog en als een lezer voor meer informatie op de advertentie klikt, ontvang ik een klein bedragje. Maar ondanks dat ik best kleine (of grote) bedragjes wil ontvangen, staat het idee me tegen: dit is geen blog voor vakantiehuizen in Frankrijk, voor nieuwe trekkers of goedkope leningen. Nee, deze blog is voor mij en voor jou als lezer een (hopelijk) aangename mogelijkheid om te lezen over de avonturen van de koetjes, de kalfjes, het hondje, de boer en de boerin.
Vandaar geen reclame op mijn blog!

Maar wat doe ik nu als ik van een lieve vriendin een prachtig armbandje krijg en ik het iedereen gun om zo'n armbandje te kopen/krijgen?
Dan maak ik toch een beetje reclame..... Niet groot, niet schreeuwend, maar via de balk hierboven. Links is de knop voor mijn blog en rechts,  voor degene die geinteresseerd is, de knop voor meer informatie over deze kadootjes.

Meer woorden maak ik niet vuil aan advertenties, ik beloof het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust je reactie achter!