dinsdag 26 oktober 2010

Fijne dingen om te doen



Kijk, de muur van onze schuur! Mooi hè?

Jullie zien natuurlijk niets behalve de muur van onze schuur, zoals je 'em ziet als je aan komt rijden. Maar ik zie wel degelijk het verschil!

Als je op een boerderij woont van meer dan 200 jaar oud heb je natuurlijk Heel Veel Zinnige Dingen te Doen. Zoals bijvoorbeeld de Boekhouding, de Moestuin, Koetjes en Kalveren Observeren, Hout Zagen etcetera. Maar niet vandaag! Vandaag heb ik iets gedaan waar Ik heel blij van wordt, namelijk de muur mooier gemaakt.

Ik heb een half verzakt roestig frame van een schuifdeur weggehaald, een half verzakt rikrak frampje van het kippenhok met 1 hand zò van de muur getrokken en de waterslang die als een drapeau langs de muur hing weggehaald. En daar ben ik zo blij mee!

Nu de lelijke kapotte kalver-eetbakken nog.



Alhoewel, nu de rest van de muur wat meer mooi is geworden en wat minder 'knutsel-praktisch' detoneren de bakken ook minder en vind ik het wel aandoenlijk hoe het half zieke vliertje zich er overheen buigt. We zullen zien, ik zal eerst maar weer eens verder met Belangrijke Zaken!



(Zoals het volgen van de beurtveer op http://www.lutgerdina.nl/!)

1 opmerking:

Laat gerust je reactie achter!