vrijdag 26 oktober 2012

Kindergeneuzel



Dank voor de felicitaties! De namen....; tsja, papa is katholiek dus dan heb je al gauw wat namen verzameld (en het schijnt dat je met meerdere namen kredietwaardiger bent bij de bank ;-) )

Speciaal voor Katrientje en Toos van trekzak-Frans:
Het kindergeneuzel kan je hier vinden.

Mijn boerderij avonturen zullen wel weer komen (hoop ik toch!!)

Tot dan:veel groeten van mij en over een maand of wat, als er iets van rust, ritme of regelmaat is, dan zal ik zeker al jullie leuke blogs weer trouwer volgen!

4 opmerkingen:

  1. ooooh, wat een schoontjes.
    Geniet er enorm van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet nu al dat die twee straks hartstikke stoere binken worden ;-)
    En alhoewel ik geen Toos of Katrien heet toch stiekum even op je andere blog gekeken.
    Ook leuk om te weten hoe jij eruit ziet. Grtjs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, de foto's van de jongens!!! Wat een prachtkinders toch :-). Ik wilde op je laatste stukje op de tweelingblog reageren maar merkte dat je daar niet als profiel 'anoniem' kan reageren (en dat wilde ik dus wel). Ligt er nog veel leuke kleding in maatje 56 te wachten in de kast?? Het vest dat Anthony aan heeft vind ik echt superleuk - staat 'm goed! Florian lijkt op de foto al bijna in dromenland... haha.
    Liefs, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee kijk eens aan ik had even gemist dat ze er al waren! Gefeliciteerd met je kinders!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust je reactie achter!